Vážení zákazníci, radi by sme Vás informovali o vybavovaní objednávok a doručovaní tovaru v priebehu mesiaca December 2024.

- Objednávky vytvorené z neskladových produktov (stav 7-10 dní, do týždňa) budú do Štedrého dňa doručené len pri vytvorení objednávky najneskôr do 9.12.2024 do 12h.
- Objednávky vytvorené zo skladových produktov a z produktov na externom sklade s dostupnosťou do 1-2 dní budú do Štedrého dňa doručené len pri vytvorení objednávky najneskôr do 13.12.2024 do 12h.
- Pre objednávky, pri ktorých sme informovali, že budú dodané až po Vianociach platí dátum expedície od 7.1.2025 v závislosti od príchodu zásielok objednaných položiek od výrobcov na náš sklad.
- Chceli by sme Vás upozorniť, že z dôvodu veľkého zaťaženia prepravných služieb UPS / DPD  NIE SME SCHOPNÍ ZARUČIŤ dodanie zásielok do 24 hodín od odoslania, rovnako Vám neodporúčame presmerovania do úložných BOX-ov kde doručenie sa môže v závislosti od regiónu presúvať aj niekoľko dní.

Ako nakúpiť

Registrácia nie je povinná, nakupovať môžete aj bez registrácie. Pre registráciu kliknite v pravej vrchnej časti webovej stránky na odkaz Registrácia. Sprievodca Vás prevedie registráciou. Môžete sa registrovať ako súkromná osoba / firma. Ak chcete nakupovať na firmu, je nutné vyplniť firemné údaje. Faktúra a dodacie listy tak budú vedené na firemné údaje. Nakupovanie na firmu / spoločnosť sa riadi nie občianskym, ale obchodným zákonníkom.

Pre firmy / spoločnosti, ktoré sa zaregistrujú s cieľom predávať naše distribuované produkty na ďalší predaj platí rovnaká registrácia s tým, že je nutné po zaregistrovaní poslať e-mail tichepc@tichepc.sk kópiu živnostenského listu. V predmete činnosti je nutné mať malo, alebo veľkoobchodný predaj PC / PC komponentov. Tým budete zaradený do príslušnej dealerskej skupiny a uvidíte nie koncové, ale veľkoobchodné ceny.

Ak sa Vám stane, že Vaše prihlasovacie meno a heslo nefunguje, na stránke https://www.tichepc.sk/Prihlasovanie uveďte emailovú adresu na ktorú ste sa registrovali. Na registračný email Vám po chvíľke príde nové heslo. Po prihlásení si heslo môžete zmeniť vo Vašom účte v časti Osobne údaje a tam zapísať heslo nové + potvrdiť.


Výber tovaru a jeho objednanie

V ľavej časti webovej stránky sa nachádza menu, kde sú abecedne usporiadané sekcie produktov, po kliknutí sa Vám "rozbalí" daná sekcia.

Vyberte si produkt, ktorý Vás zaujíma a následne na stránke produktu pri ikonke košíka napíšte počet kusov (štandardne je nastavený 1 kus) a kliknite na odkaz Do košíka.

Takto postupujte až dovtedy, kým si nevyberiete požadované produkty. Nasleduje objednávka tovaru. Vo vrchnej časti webovej stránky na jej pravej strane nájdete ikonku košíka. Nasleduje kliknutie na ňu.

Po kliknutí na ikonku košíka sa dostanete do okna procesu objednávky kde máte prehľadný zoznam produktov, výber prepravy a formy platby, výber adries (možnosť v prípade nákupu bez registrácie len zaeditovať adresu), možnosť poznámky pre obchodníka.

Nasleduje kliknutie na ikonku Dokončiť, čím odošlete Vašu objednávku.

Na Váš e-mail bolo následne zaslané potvrdenie registrácie objednávky, kde sú informácie ako objednané položky, ich cena, typ platby a doručenia. V prípade, že náš pracovník objednávku príjme, automaticky Vám príde ďalší email so zmeneným stavom objednávky - vybavuje sa s detailnými informáciami od pracovníka. V emaile bude v prílohe v prípade platby vopred na účet aj zálohová faktúra, v prípade dobierky prehľad objednávky. Ak náš pracovník objednávku vybaví príde Vám do emailu oznámenie o vybavení objednávky so stavom odoslaná.


Užívateľské konto - po prihlásení

Po prihlásení sa menom (mailová adresa) a heslom sa Vám na pravej strane navrchu objaví Váš email, ktorým ste sa prihlásili, ktorý je zároveň odkazom na nastavenie účtu (konta). Po kliknutí sa dostanete do nastavení vášho účtu kde máte nasledujúce možnosti:

- Objednávky (číslo objednávky, dátum jej vystavenia, stav objednávky, cena. Po kliknutí na odkaz číslo objednávky sa dostanete do jej detailu kde nájdete okrem objednaných produktov aj ďalšie informácie ako adresy, fakturačné údaje a hlavne Otázku na stav kde napíšete nášmu pracovníkovi dotaz / zmenu k objednávke a pracovník ju podľa vašej žiadosti upraví - meniť sa dá počet kusov tovaru v objednávke, pridať tovar do objednávky, zmeniť formu platby a dopravy - je vhodné v prípade zmien využívať túto možnosť.)

- Osobné údaje ( na danom odkaze si môžete meniť vaše osobné údaje, ako aj heslo prístupu do konta.)

- Adresár ( v odkaze adresár si môžete editovať aj niekoľko rôznych adries z ktorých si potom môžete vyberať pri výbere dodacej a fakturačnej adresy pri vytváraní objednávky)

- Reklamácie ( v odkaze reklamácie si založíte online reklamáciu)

- Zasielať ponuky (môžete aktuálne povoliť / zakázať odosielanie ponúk resp. informačných emailov)